Wkrótce użytkownicy konsol poznają nowe oblicze świata Simów!
Z przyjemnością informujemy, że już jesienią na rynku ukaże się gra The Sims™ 3 w wersji konsolowej. Gra wydana zostanie na PlayStation®3, Xbox 360®, Wii™ i Nintendo DS™. Ubiegłoroczna premiera The Sims 3 w wersji przeznaczonej dla komputerów PC i Mac była największym wydarzeniem tego typu w historii Electronic Arts, zaś sama gra najlepiej sprzedającym się tytułem na PC w 2009 roku. Wraz z edycją na nowe platformy zamierzamy kontynuować rozwój marki i dostarczyć nowej porcji zabawy fanom gry.
- Oferujemy graczom najlepszą wersję The Sims od początku istnienia serii i cieszymy się z możliwości dowolnego doświadczania jej przez graczy w zależności od wybranej platformy - powiedział Sam Player, producent wykonawczy. - Budując mechanikę gry, tworząc realistyczny i otwarty świat zamieszkiwany przez różnych ludzi, dodając różnorakie opcje pozwalające na odpowiednie modyfikowanie gry, spowodowaliśmy, że każda z nowych wersji będzie unikalna.
W konsolowej edycji The Sims 3 fani będą mogli powołać do życia Simów o unikalnej osobowości, a następnie kontrolować ich w ramach żyjącego środowiska gry. Wszelkie nowe opcje mają na celu ułatwienie tego procesu, zaś momentem przełomowym może być odblokowanie opcji Karma Powers, pozwalającej na przejęcie niemal bezpośredniej kontroli na poczynaniami Sima. W ten sposób bowiem gracze będą mogli zarówno wspomagać działania podopiecznego, jak i również utrudniać mu życie. Używanie mocy karmy musi odbywać się w sposób przemyślany, bowiem może zdarzyć się, że osiągane rezultaty niekoniecznie muszą pokrywać się z wolą gracza.
Bogata, pochłaniająca rozrywka, na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 jest zintegrowana z systemem wymiany najrozmaitszych kreacji, mebli czy budowli, stworzonych przez graczy. Opcja ta umożliwia ściągnięcie dowolnej zawartości stworzonej przez inną osobę nawet bez konieczności wychodzenia z gry. Poprzez osiąganie konkretnych celów gracze nagradzani są także osiągnięciami i trofeami, którymi można podzielić się z przyjaciółmi za pośrednictwem serwisu Facebook.
W wersji na konsolę Wii gracze będą mogli udać się także do zupełnie nowego, położonego w pobliżu plaży miasteczka. Po raz pierwszy fani będą mogli także wspólnie z przyjaciółmi bawić się w trybie Life Moments. Nie zabraknie także specjalnych zleceń do wykonania polegających na eksploracji miasta i poznawania jego tajemnic.
W wersji na konsolę DS gracze przy pomocy ekranu dotykowego będą mogli wybudować dom dla Sima poprzez odręczne narysowanie go. Funkcja ta przyda się także do zmiany wyglądu twarzy podopiecznego, wyboru fryzury czy ubrania. W trybie fabularnym można będzie kontrolować nawet całą rodzinę Simów. W grze nie zabraknie także różnorakich wyzwań pozwalających odblokować nowe przedmioty czy budynki.
- Seria The Sims jest jedną z najpopularniejszych marek na świecie, do czego przyczyniła się zarówno jej uniwersalna zawartość, jak i mechanika, humor oraz wyobraźnia graczy – powiedział Scott Evans, główny menedżer studia odpowiedzialnego za serię The Sims. - Budowaliśmy właśnie na tych fundamentach, dzięki czemu udało nam się osiągnąć satysfakcjonującą rozrywkę. Jestem bardzo dumny ze stworzonej przez nas gry i nie mogę się doczekać, kiedy również gracze będą mogli przetestować ekscytujący tryb Karma Powers.
Z przyjemnością informujemy, że już jesienią na rynku ukaże się gra The Sims™ 3 w wersji konsolowej. Gra wydana zostanie na PlayStation®3, Xbox 360®, Wii™ i Nintendo DS™. Ubiegłoroczna premiera The Sims 3 w wersji przeznaczonej dla komputerów PC i Mac była największym wydarzeniem tego typu w historii Electronic Arts, zaś sama gra najlepiej sprzedającym się tytułem na PC w 2009 roku. Wraz z edycją na nowe platformy zamierzamy kontynuować rozwój marki i dostarczyć nowej porcji zabawy fanom gry.
- Oferujemy graczom najlepszą wersję The Sims od początku istnienia serii i cieszymy się z możliwości dowolnego doświadczania jej przez graczy w zależności od wybranej platformy - powiedział Sam Player, producent wykonawczy. - Budując mechanikę gry, tworząc realistyczny i otwarty świat zamieszkiwany przez różnych ludzi, dodając różnorakie opcje pozwalające na odpowiednie modyfikowanie gry, spowodowaliśmy, że każda z nowych wersji będzie unikalna.
W konsolowej edycji The Sims 3 fani będą mogli powołać do życia Simów o unikalnej osobowości, a następnie kontrolować ich w ramach żyjącego środowiska gry. Wszelkie nowe opcje mają na celu ułatwienie tego procesu, zaś momentem przełomowym może być odblokowanie opcji Karma Powers, pozwalającej na przejęcie niemal bezpośredniej kontroli na poczynaniami Sima. W ten sposób bowiem gracze będą mogli zarówno wspomagać działania podopiecznego, jak i również utrudniać mu życie. Używanie mocy karmy musi odbywać się w sposób przemyślany, bowiem może zdarzyć się, że osiągane rezultaty niekoniecznie muszą pokrywać się z wolą gracza.
Bogata, pochłaniająca rozrywka, na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 jest zintegrowana z systemem wymiany najrozmaitszych kreacji, mebli czy budowli, stworzonych przez graczy. Opcja ta umożliwia ściągnięcie dowolnej zawartości stworzonej przez inną osobę nawet bez konieczności wychodzenia z gry. Poprzez osiąganie konkretnych celów gracze nagradzani są także osiągnięciami i trofeami, którymi można podzielić się z przyjaciółmi za pośrednictwem serwisu Facebook.
W wersji na konsolę Wii gracze będą mogli udać się także do zupełnie nowego, położonego w pobliżu plaży miasteczka. Po raz pierwszy fani będą mogli także wspólnie z przyjaciółmi bawić się w trybie Life Moments. Nie zabraknie także specjalnych zleceń do wykonania polegających na eksploracji miasta i poznawania jego tajemnic.
W wersji na konsolę DS gracze przy pomocy ekranu dotykowego będą mogli wybudować dom dla Sima poprzez odręczne narysowanie go. Funkcja ta przyda się także do zmiany wyglądu twarzy podopiecznego, wyboru fryzury czy ubrania. W trybie fabularnym można będzie kontrolować nawet całą rodzinę Simów. W grze nie zabraknie także różnorakich wyzwań pozwalających odblokować nowe przedmioty czy budynki.
- Seria The Sims jest jedną z najpopularniejszych marek na świecie, do czego przyczyniła się zarówno jej uniwersalna zawartość, jak i mechanika, humor oraz wyobraźnia graczy – powiedział Scott Evans, główny menedżer studia odpowiedzialnego za serię The Sims. - Budowaliśmy właśnie na tych fundamentach, dzięki czemu udało nam się osiągnąć satysfakcjonującą rozrywkę. Jestem bardzo dumny ze stworzonej przez nas gry i nie mogę się doczekać, kiedy również gracze będą mogli przetestować ekscytujący tryb Karma Powers.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz