23.06.2013

Suknia 'Tulle Ball Gown_EM by Marie Rose

Suknia do pobrania z ErysaM.

2 komentarze:

  1. Cześć Bożeno, wchodzę na Twojego bloga już od dłuższego czasu, ale jeszcze nie miałem okazji skomentować Twoich postów, ponieważ nie mam konta na bloggerze.
    Teraz mam tę okazję, więc chcę Ci powiedzieć, że masz bardzo świetny blog, jednak co do designu bardziej podobał mi się stary wygląd Twojego bloga, ale cóż, da się przyzwyczaić, w sumie zielony mnie odpręża, więc jest + :)
    Dziś założyłem swojego bloga, którego dopiero będę zaczynał robić, więc zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów na moim blogu :)
    www.polish-sims.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Polish Sims

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...