5.08.2013

Nominacja do The Versatile Blogger Award I.

Zostałam nominowana przez Anulaa89 za co bardzo dziękuje. 

Zasady The Versatile Blogger Award I
  1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
  2. Dziękuje za nominacje.
  3. Ujawnia siedem faktów o sobie. 
  4.  Nominuje siedem blogów.
  5. Informuje o nominacji blogi nominowane. 
Siedem skromnych faktów o mnie. 
  1. Jestem jak każdy zaglądający na mojego bloga - simsomaniaczką.
  2. Boję się pajaków.
  3. Uwielbiam góry latem i naturę.
  4. Jestem cicha i skromna.
  5. Ostatnio brak mi czasu na wszystko a szczególnie na prowadzenie bloga,za co bardzo gorąco przepraszam moich fanów.Postaram się to zmienić.
  6. Jestem spod znaku rak.
  7. Uwielbiam horrory.
Moje nominacje to :

2 komentarze:

  1. Dzięki :) Ja Cię nominowałem wcześniej jeszcze :) http://vevovenue.blogspot.com/2013/07/kolejna-nominacja-versatile-blogger.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...