25.01.2014

Nowa bransoletka by Lore

Bransoletka do pobrania z LorandiaSims3.

4 komentarze:

  1. Chciałbym zaprosić Ciebie i odwiedzających do zajrzenia na stronę http://simowagaleria.pl/ . Jeśli się spodoba to zachęcam do zaglądania i wrzucania swoich dzieł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka
    Mega bardzo podoba mi się ta bransoletka :)
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i mam nadzieję, że do mnie wpadniesz bo to ty mnie zainspirowałaś do założenia bloga :)
    thesims3my-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej super są te mody które robisz. Dzięki nim moje simsy w końcu wyglądają jak ludzie. Marzy mi się kupno spółki, ale w sumie nie wiem jak się do tego dokładnie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożena, co się stało z twoim blogiem. Jeszcze nie dawno tu wszystko było tak ładnie wystrojone, a teraz tu wszystko jest takie szare i smutne. Proszę uprzejmie przywróć ten ładny i oryginalny wystrój, taki jaki był kiedyś. mimo wszystkiego, wciąż jesteś wspaniałą blogerką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...